Maratonul Făgetului 29.04.2012

Si a fost în sfârșit maratonul făgetului.
Solicitant, dar mișcarea este sănătate.
Niște poze cu harta pe unde am fost.
Din păcate s-a pierdut semnalul prin pădure, asa ca este numai traseul parțial.
Traseul complet, de pe sit-ul organizatorilor:
Cu rosu este traseul de 30 km.
L-am făcut în  2:53:46 . In clasament sunt pe locul 36 din 76 de concurenți, la grupa 30 km, masculin, 30-39 ani.

Asa arătam la plecare:

la plecare cu grupul (ședința tehnica privata):
Iar poza asta ii chiar de pe linia de start:

Iar aici este o poza cum arătam la trecerea liniei de finish.

Fiind începător (primul maraton la care am participat), și având în vedere ca am bicicleta numai de 1 luna, m-am cam rupt în concursul asta. Sa vedem dacă adun suficiente forte ca sa particip și la celelalte maratoane.
Mai apar si in filmulete-le astea:
La start, in min 0,33 - Maratonul Făgetului - Start
La urcare in varful cel mai inalt, sunt ultimul din grupul acesta - Maratonul Făgetului - Măgura Salicii