Marsul bicicliștilor Clujeni - aprilie 2012

Am participat și eu la primul marș de biciclete.
Scopul este de a sensibiliza clujenii la acest mijloc de transport cotidian.












Ne-am plimbat ceva prin Cluj, dar a fost frumos, mai ales ca aveam o banda întreaga doar pentru noi. Am rămas plăcut surprins de cata lume s-a strâns la eveniment, și de faptul ca am văzut o grămada de biciclete diferite.

Recomand participarea la eveniment, și numai pentru plăcerea de a pedala prin Cluj, fără stresul cotidian.

Plecarea a fost di parcul I.L.Caragiale-Centru-Marasti-Centru-Parcul I.L.Caragiale. Am făcut o bucla prin Cluj. Am înțeles ca se organizează în ultima joi din fiecare luna în timpul verii, și iarna în ultima sâmbăta din fiecare luna.

Linkuri catre organizatori:    -  www.ccn.ro
                                         -  www.reactieinlant.ro